Thursday 4 September 2014

Terima Kasih





Terima Kasih kerana menjadi teman pendengar yang setia
Terima kasih menjadi seorang yang sangat penyayang
Terima Kasih kerana menjadi orang yang selalu memberi nasihat dan teguran
Terima Kasih kerana membenarkan perasaan kasih sayang menusuk ke dalam jiwa


Kini hatiku berbelah bagi untuk menghilang atau tidak
Hatiku berbelah bagi dan perasaan serba salah menyelubungi diri
Adakalanya aku hanya menjadi pengganggu perhubunganmu 
Ada juga yang beranggapan aku perampas kebahagianmu
Aku semakin binggung dan buntu

Adakah disebabkan penolakan aku menerima akibat ini
Andai benar ini dugaan kepada diriku
Aku perlukan sokongan dan kekuatan semangat
Andai masa dapat diputarkan kembali....


Aku hanya mampu berdoa dan bertawakal
Semoga hati ini akan terus kuat menghadapi cabaran dan dugaan,,

Sila tinggalkan jejak anda di komen. Love u alss ~ieqin_iNG~ :)

No comments:

Post a Comment